Lean IT Foundation Premium - eLearning (eksamen inkluderet)

5.500,00 DKK

eLearning

Lean IT hjælper IT-organisationer med at sikre, at de tilbyder deres kunder de bedst mulige tjenester. Ved at forstå kundeværdi, de processer der leverer denne værdi, måden at styre præstationer på, måden at organisere sig på, samt den nødvendige holdning og adfærd, bliver IT-organisationer hjulpet til at udvikle en kontinuerlig forbedringstankegang. Lean IT komplementerer alle andre bedste praksismetoder.

Lean-principper

er bekymrede over følgende:

  • Øge kundeværdien.
  • Eliminering af spild (arbejde, der ikke tilføjer værdi).
  • Ledelse som en facilitator.
  • Inddragelsen af alle medarbejdere.
  • Kontinuerlig forbedring.
  • Bevar værdi med mindre arbejde.

Kursus tidsplan

Hero
  1. Introduktion til Lean

    Lektion 01

  2. Kunde

    Lektion 02

  3. Proces

    Lektion 03

  4. Ydeevne

    Lektion 04

  5. Lean Organisation

    Lektion 05

  6. Adfærd og holdning

    Lektion 06

  7. Problemløsning

    Lektion 07

  8. Eksamensformat

    Eksamensinformation

    Eksamenen vil blive afholdt online! Vi har brug for en computer med internet til eksamenen og et webcam (ProctorU). Eksamener er inkluderet i denne eLearning-pakke. Meget fleksibelt!

    Eksamensformat:

    - Flervalg

    - 40 spørgsmål pr. prøve

    - 26 point kræves for at bestå (ud af 40 mulige) - 65%

    - 60 minutters varighed

    - Lukket bog

Læringsresultater

Ved afslutningen af dette Lean IT Foundation Premium eLearning-kursus vil du være i stand til at:

Principper for Lean IT

Anvend principperne for Lean IT-praksis for at give nødvendigt indblik i forretningstjenester og understøtte IT-aktiver, medarbejdere og processer.

Lean IT-analyseværktøjer

Anvend flere Lean IT-analyseværktøjer og forstå anvendelsen af Lean IT-filosofien i et IT-miljø.

Øg kundetilfredsheden

Giv indsigt i kundeoplevelsen og identificer årsagen til problemer for at øge kundetilfredsheden.

Tilpas forretningstjenester

Afstem forretningstjenester med IT for at evaluere en løsning til servicelevering og identificere og reducere aktiviteter, der ikke tilføjer værdi.

Strømlinjeforme processer

Forenkle og automatisere overholdelsesprocesser for at mindske omkostninger og risiko.

Forbedrer smidighed, servicekvalitet og effektivitet

Gør det muligt for en organisation at opnå operationel ekspertise gennem forbedret smidighed, servicekvalitet og effektivitet.

Værdiorienteret kultur

Opbyg en kunde- og værdiorienteret kultur, hvor medarbejdere engagerer sig i Lean IT-processer.

Optimer IT-driften

Optimer IT-drift og processer, der understøtter kritiske forretningsapplikationer og -tjenester.

Problemløsning

Implementer en grundig problemløsningsproces for at opnå fremragende strategisk og økonomisk værdi.

Lean-filosofien

Principperne bag Lean-filosofien

Kundeværdi

Betydningen af at forstå og levere kundeværdi

Lean & Processer

Den måde Lean betragter processer og spildet i dem på

Præstation

Hvordan man måler præstation og de kritiske determinanter for præstation.

Lean & Management-værktøjer

Hvad de organisatoriske krav er, når man implementerer Lean, herunder værktøjer til visuel styring.

DMAIC-problemløsningsmodellen.

DMAIC-problemløsningsmodellen.

Vigtige funktioner

Adgangsvarighed

120 dages adgang til platformen

12 lektioner

(3,5 timers lyd og dias forudindspillet af en akkrediteret lærer)

Downloadbar PDF

dokumenter med detaljeret indhold for hver lektion

En officiel prøveeksamen

Eksamenen vil blive afholdt online! Vi har brug for en computer med internet til eksamen og et webcam (ProctorU). Eksamener er inkluderet i denne eLearning-pakke.

Hero

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!

;