Gå ikke glip af vores GRATIS projektledelses-webinar. Gå til vores hjemmeside for at tilmelde dig!

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klasselokale (eksamen inkluderet)

24.500,00 DKK

  • 3 days
Live Virtuelt Klasselokale
Internt / I virksomheden

På dette ITIL® 4 Specialist-kursus lærer du at fokusere på integrationen af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe, levere og understøtte produkter og tjenester, samtidig med at du får kendskab til praksis, metoder og værktøjer til at styre dette. Kurset dækker kundedrift, serviceudbyderens og leverandørens rolle i styring og understøttelse af services. Kurset beskriver også, hvordan aktiviteterne design, opbygning og test i forbindelse med udvikling af produkter og services foregår gennem værdistrømme og med støtte fra aktiviteter i serviceværdikæden. Create, Deliver and Support beskriver, hvordan organisationer kan fortsætte med at levere innovative og pålidelige tjenester til deres kunder på et stadig mere konkurrencepræget marked.

Vigtige funktioner

Sprog

Kurset og materialet er tilgængeligt på engelsk

Niveau

Mellemniveau

3 dage (8 timer om dagen)

Akkrediteret kursus med en autoriseret ITIL® 4 underviser.

Studietid

21 timers anbefalet studietid

Arbejdsmetoder

Multimediepræsentationer, gruppeøvelser og diskussion, praktiske workshops, case-studier og online prøvetests.

Materialer

Downloadbare PDF-dokumenter med detaljeret indhold for hver lektion.

Officiel eksamen inkluderet

ITIL 4® Foundation eksamensbevis gyldigt i 1 år. Online eksamen kan planlægges når som helst

Certificering inkluderet

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support certifikat for gennemførelse.

Hero

Kursus tidsplan

Hero
  1. Planlæg og opbyg værdistrøm

    Lektion 01

  2. Forskellige typer af organisationsformer

    Lektion 02

  3. Gruppers evner, roller og kompetencer samt forskellige gruppekulturer

    Lektion 03

  4. At arbejde med fokus på kundeorientering

    Lektion 04

  5. Ressourceplanlægning

    Lektion 05

  6. Resultatorienteret måling og rapportering

    Lektion 06

  7. Skab en kultur for løbende forbedring

    Lektion 07

  8. Hvordan praksisser bidrager til at Skabe, Levere og Supportere (CDS)

    Lektion 08

  9. Hvordan leverandører bidrager til CDS

    Lektion 09

  10. Hvordan serviceintegration bidrager og bliver håndteret

    Lektion 10

Læringsresultater

Når du har afsluttet dette ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support-kursus, vil du være i stand til at opnå følgende:

Planlæg og byg

Forstå hvordan man planlægger og opbygger en værdistrøm for tjenester for at skabe, levere og understøtte tjenester

ITIL-praksisser

Forstå hvordan relevante ITIL-praksisser bidrager til skabelsen, leveringen og supporten på tværs af SVS og værdistrømme

Lever

Vid hvordan man opretter, leverer og supporterer tjenester

Interessent

Giver en forståelse for forskellige interessenters perspektiver på servicekvalitet og forbedringsmetoder.

ITIL specialistkursus

Hvem bør tilmelde sig dette program?

Dette kursus er rettet mod IT-serviceledelsespraktikere, der ønsker at opnå ITIL Managing Professional (MP) betegnelsen, og/eller er ansvarlige for driften af IT-understøttede og digitale tjenester samt for end-to-end support og levering.

ITSM-ledere

ITSM-praktikere styrer IT-understøttede produkter og tjenester

IT-serviceledelsesprofessionelle

Start kursus nu

Eksamensinformation

Eksamen og certificering: Online!

Eksamenen vil blive afholdt online, hvilket giver dig den bekvemme mulighed for at skrive eksamen hjemmefra eller på kontoret. Det du behøver er en computer med internet til eksamenen og et webcam (ProctorU).

Forudsætninger:

  • Bestod ITIL 4 Foundation-eksamenen
  • Deltog i et akkrediteret træningskursus for dette modul

EKSAMENSFORMAT

  • 90-minutters varighed
  • Lukket bog
  • 40 multiple choice-spørgsmål
  • Beståelseskriteriet er 70% eller højere - en score på 28 point eller mere

Om certificeringen

Vores akkrediterede ITIL 4 Create, Deliver, and Support (CDS) uddannelse forbereder dig til CDS-eksamen. Eksamen vurderer, om du kan demonstrere tilstrækkelig forståelse og anvendelse af ITIL 4 til at skabe, levere og supportere tjenester beskrevet i CDS pensum. ITIL 4 CDS-kvalifikationen er et af forudsætningerne for betegnelsen ITIL 4 Managing Professional, som vurderer kandidatens praktiske og tekniske viden om at drive succesfulde, moderne IT-aktiverede tjenester, teams og arbejdsprocesser.

Licensering

og lighedspolitik

Licensering og akkreditering
ITIL®4 Specialist-kurset er akkrediteret af Peoplecert, baseret på Partneraftalen og opfylder akkrediteringskravene.

Lighedspolitik

PeopleCert: PeopleCert tilbyder en særlig hensyntagelsespolitik for eksamensindkvartering. Kandidater, der har brug for særlige forhold, bør henvise til PeopleCerts vilkår og politikker på PeopleCert Special Considerations Policy.

Ofte stillede spørgsmål

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!