ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klasselokale (eksamen inkluderet)
14.500,00 DKK
- 2 days
På dette ITIL® 4 Specialist-kursus lærer du at fokusere på integrationen af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe, levere og understøtte produkter og tjenester, samtidig med at du får kendskab til praksis, metoder og værktøjer til at styre dette. Kurset dækker kundedrift, serviceudbyderens og leverandørens rolle i styring og understøttelse af services. Kurset beskriver også, hvordan aktiviteterne design, opbygning og test i forbindelse med udvikling af produkter og services foregår gennem værdistrømme og med støtte fra aktiviteter i serviceværdikæden. Create, Deliver and Support beskriver, hvordan organisationer kan fortsætte med at levere innovative og pålidelige tjenester til deres kunder på et stadig mere konkurrencepræget marked.
Kursuskalender
Planlæg og opbyg værdistrømme
Lektion 01
Forskellige typer af organisationsformer
Lektion 02
Gruppers evner, roller og kompetencer og forskellige gruppekulturer
Lektion 03
At arbejde med et kundeorienteret fokus
Lektion 04
Planlægning af ressourcer
Lektion 05
Resultatbaseret måling og rapportering
Lektion 06
Skabe en kultur med løbende forbedringer
Lektion 07
Hvordan praksis bidrager til Create, Deliver and Support (CDS)
Lektion 08
Hvordan leverandører bidrager til CDS
Lektion 09
Hvordan serviceintegration bidrager og styres
Lektion 10
Læringsresultater
Når du har afsluttet dette ITIL®4 Specialist-kursus: Skabe, Levere & Supportere, vil du være i stand til at gøre følgende:
Planlægge og bygge
Forstå hvordan man planlægger og opbygger en værdistrøm for tjenester for at skabe, levere og understøtte tjenester
ITIL-praksisser
Forstå hvordan relevante ITIL-praksisser bidrager til skabelsen, leveringen og supporten gennem SVS og værdistrømme
Levere
At vide hvordan man skaber, leverer og understøtter tjenester
Interessenter
Giver en forståelse af forskellige interessenters perspektiver på servicekvalitet og forbedringsmetoder.
Hovedkarakteristika
Sprog
Kursus og materiale er på engelsk
Klasselokale
2 dages online klasseværelse med akkrediteret træner
Materialer
Downloadbare PDF-dokumenter med detaljeret indhold for hver lektion
Eksamen
Officiel eksamenskupon inkluderet. Gyldig i 12 måneder
Hvem bør tilmelde sig dette program?
Dette kursus er primært rettet mod fagfolk, der er ansvarlige for den komplette levering af IT-produkter og -tjenester, samt eksisterende ITIL-certificerede, der ønsker at udvide deres viden.
Forudsætninger: Der er to formelle forudsætninger for at kunne gå til eksamen. Du skal have bestået ITIL 4 Foundation eksamen eller overgangseksamen for IT Service Management Professional og have deltaget i et akkrediteret træningskursus.
ITSM-ansvarlige
ITSM-praktikere, der håndterer IT-aktiverede produkter og tjenester
IT-serviceledelsesprofessionelle
Information om eksamen
Eksamen og certificering: Online!
Eksamen foregår online, hvilket giver dig mulighed for at tage eksamen hjemme eller på kontoret. Det, vi har brug for, er en computer med internet til eksamen og webcam (ProctorU). Eksamen er inkluderet i denne pakke.
Eksamensformat
- 90 minutters varighed
- Lukket bog
- 40 spørgsmål
- Bestået er 70% eller højere - score på 28 point eller højere
Om certificeringen
Vores akkrediterede ITIL 4 Create, Deliver, and Support (CDS)-kursus hjælper dig med at forberede dig til CDS-eksamen. Eksamenen vurderer, om du kan demonstrere tilstrækkelig forståelse og anvendelse af ITIL 4 til at skabe, levere og understøtte tjenester, der er beskrevet i CDS-pensummet. ITIL 4 CDS-kvalifikationen er en af forudsætningerne for ITIL 4 Managing Professional-betegnelsen, som vurderer kandidatens praktiske og tekniske viden om at drive succesfulde, moderne it-aktiverede tjenester, teams og arbejdsgange.
Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?
Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!