ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - eLearning (Eksamen inkluderet)

6.500,00 DKK

  • 21 hours
eLearning

ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure, and Improve (CAI)-modulet er designet til IT-professionelle, der ønsker at forbedre samarbejdet, servicegarantien og den løbende forbedring inden for IT-serviceledelse. Dette kursus udstyrer deltagerne med praktiske færdigheder og strategier til at optimere IT-tjenester, afstemme dem med forretningsmål og drive effektivitet i et dynamisk IT-miljø.

Vigtigste funktioner

Sprog

Kurset og materialet er tilgængeligt på engelsk

Niveau

Mellemniveau

Adgang

120 dages adgang til eLearning-platformen når som helst (selvstudie)

3 timers samlet videomateriale

med anbefalet studietid på 21 timer

Materialer

Downloadbare PDF-dokumenter med detaljeret indhold for hver lektion.

Manual

PeopleCert Officielt Uddannelsesmateriale (OTM)

Officiel eksamen inkluderet

1 eksamensbevis gyldigt i 1 år. Online eksamen kan planlægges når som helst

Certificering inkluderet

ITIL® 4 Specialist: Samarbejd, Sikr og Forbedr

Hero

Kursus tidsplan

Hero
  1. Relationsstyring

    Lektion 01

    Kursusintroduktion

  2. Leverandørstyring

    Lektion 02

  3. Service Level Management

    Lektion 03

  4. Kontinuerlig forbedring

    Lektion 04

  5. Informationssikkerhedsledelse

    Lektion 05

Læringsresultater

Når du har afsluttet dette kursus, vil du være i stand til at opnå følgende:

principper

Klargøring af de væsentlige koncepter, principper, værdier og udfordringer forbundet med ITIL 4's fem ledelsespraksisser.

interessenter

At sikre, at interessenter forstår de strategiske og operationelle forudsætninger for samarbejdende værdiskabelse og opnåelse af forretningsmål.

strømme

Ubemærket at integrere disse praksisser i organisationens værdistrømme.

synergier

Forbedring af forståelsen for grænsefladerne og synergi mellem de fem praksisser.

målinger

Implementering af målepunkter og succesfaktorer for at forbedre den samlede præstation.

evaluere

Evaluering, vurdering og udvikling af forskellige praksissers kapabilitet gennem anvendelse af ITIL-modenhedsmodellen.

ITIL Specialist-kursus

Hvem bør tilmelde sig dette program?

dette kursus er rettet mod alle IT-professionelle, der ønsker at forbedre deres færdigheder i at etablere effektiv tværfaglig samarbejde, optimere værdistrømme for tjenester og anvende nøglekoncepter fra de fem ITIL Management Practices på både strategisk og operationelt niveau.


ITSM-ledere

ITSM-udøvere, der styrer IT-understøttede produkter og tjenester

IT-serviceledelsesprofessionelle

Start kursus nu

Eksamensdetaljer

Forudsætninger

For at få adgang til nogen af ITIL 4 Specialist: Samarbejde, Sikre og Forbedre modulerne, skal kandidaterne have et ITIL 4 Foundation, ITIL® v3 Foundation eller et hvilket som helst næste ITIL® v3 niveau certifikat eller et ITIL 4 Managing Professional Transition.

For at få adgang til eksamen er det obligatorisk at have deltaget i et akkrediteret uddannelseskursus.


Eksamensdetaljer

  • Varighed på 90 minutter (25% ekstra tid til kandidater, der tager eksamen på et andet sprog end deres modersmål)
  • Lukket bog
  • 60 multiple choice-spørgsmål
  • 1 point for hvert korrekt svar
  • Beståelseskarakter: 39/60 point - 65%

Licensering

og lighedspolitik

Licensering og akkreditering
ITIL®4 Specialist-kurset er akkrediteret af Peoplecert, baseret på Partneraftalen og opfylder akkrediteringskravene.

Lighedspolitik

PeopleCert: PeopleCert tilbyder en særlig hensyntagelsespolitik for eksamensindkvartering. Kandidater, der har brug for særlige forhold, bør henvise til PeopleCerts vilkår og politikker på PeopleCert Special Considerations Policy.

Ofte stillede spørgsmål

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!