ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - eLearning (Eksamen inkluderet)
6.500,00 DKK
- 21 hours
ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure, and Improve (CAI)-modulet er designet til IT-professionelle, der ønsker at forbedre samarbejdet, servicegarantien og den løbende forbedring inden for IT-serviceledelse. Dette kursus udstyrer deltagerne med praktiske færdigheder og strategier til at optimere IT-tjenester, afstemme dem med forretningsmål og drive effektivitet i et dynamisk IT-miljø.
Vigtigste funktioner
Sprog
Kurset og materialet er tilgængeligt på engelsk
Niveau
Mellemniveau
Adgang
120 dages adgang til eLearning-platformen når som helst (selvstudie)
3 timers samlet videomateriale
med anbefalet studietid på 21 timer
Materialer
Downloadbare PDF-dokumenter med detaljeret indhold for hver lektion.
Manual
PeopleCert Officielt Uddannelsesmateriale (OTM)
Officiel eksamen inkluderet
1 eksamensbevis gyldigt i 1 år. Online eksamen kan planlægges når som helst
Certificering inkluderet
ITIL® 4 Specialist: Samarbejd, Sikr og Forbedr
Kursus tidsplan
Relationsstyring
Lektion 01
Kursusintroduktion
Leverandørstyring
Lektion 02
Service Level Management
Lektion 03
Kontinuerlig forbedring
Lektion 04
Informationssikkerhedsledelse
Lektion 05
Læringsresultater
Når du har afsluttet dette kursus, vil du være i stand til at opnå følgende:
principper
Klargøring af de væsentlige koncepter, principper, værdier og udfordringer forbundet med ITIL 4's fem ledelsespraksisser.
interessenter
At sikre, at interessenter forstår de strategiske og operationelle forudsætninger for samarbejdende værdiskabelse og opnåelse af forretningsmål.
strømme
Ubemærket at integrere disse praksisser i organisationens værdistrømme.
synergier
Forbedring af forståelsen for grænsefladerne og synergi mellem de fem praksisser.
målinger
Implementering af målepunkter og succesfaktorer for at forbedre den samlede præstation.
evaluere
Evaluering, vurdering og udvikling af forskellige praksissers kapabilitet gennem anvendelse af ITIL-modenhedsmodellen.
Hvem bør tilmelde sig dette program?
dette kursus er rettet mod alle IT-professionelle, der ønsker at forbedre deres færdigheder i at etablere effektiv tværfaglig samarbejde, optimere værdistrømme for tjenester og anvende nøglekoncepter fra de fem ITIL Management Practices på både strategisk og operationelt niveau.
ITSM-ledere
ITSM-udøvere, der styrer IT-understøttede produkter og tjenester
IT-serviceledelsesprofessionelle
Eksamensdetaljer
Forudsætninger
For at få adgang til nogen af ITIL 4 Specialist: Samarbejde, Sikre og Forbedre modulerne, skal kandidaterne have et ITIL 4 Foundation, ITIL® v3 Foundation eller et hvilket som helst næste ITIL® v3 niveau certifikat eller et ITIL 4 Managing Professional Transition.
For at få adgang til eksamen er det obligatorisk at have deltaget i et akkrediteret uddannelseskursus.
Eksamensdetaljer
- Varighed på 90 minutter (25% ekstra tid til kandidater, der tager eksamen på et andet sprog end deres modersmål)
- Lukket bog
- 60 multiple choice-spørgsmål
- 1 point for hvert korrekt svar
- Beståelseskarakter: 39/60 point - 65%
Licensering
og lighedspolitik
Licensering og akkreditering
ITIL®4 Specialist-kurset er akkrediteret af Peoplecert, baseret på Partneraftalen og opfylder akkrediteringskravene.
Lighedspolitik
PeopleCert: PeopleCert tilbyder en særlig hensyntagelsespolitik for eksamensindkvartering. Kandidater, der har brug for særlige forhold, bør henvise til PeopleCerts vilkår og politikker på PeopleCert Special Considerations Policy.
Ofte stillede spørgsmål
Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?
Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!