Fejr helligdage med 10% rabat på alle kurser med koden "AVCFOREVER10". Sikre dig nu før prisændringerne i 2025!

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver & Support - Klasselokale (eksamen inkluderet)

14.500,00 DKK

  • 2 days
Live Virtuelt Klasselokale
Internt / I virksomheden
Vælg din startdato

På dette ITIL® 4 Specialist-kursus lærer du at fokusere på integrationen af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe, levere og understøtte produkter og tjenester, samtidig med at du får kendskab til praksis, metoder og værktøjer til at styre dette. Kurset dækker kundedrift, serviceudbyderens og leverandørens rolle i styring og understøttelse af services. Kurset beskriver også, hvordan aktiviteterne design, opbygning og test i forbindelse med udvikling af produkter og services foregår gennem værdistrømme og med støtte fra aktiviteter i serviceværdikæden. Create, Deliver and Support beskriver, hvordan organisationer kan fortsætte med at levere innovative og pålidelige tjenester til deres kunder på et stadig mere konkurrencepræget marked.

Kursuskalender

Hero
  1. Planlæg og opbyg værdistrømme

    Lektion 01

  2. Forskellige typer af organisationsformer

    Lektion 02

  3. Gruppers evner, roller og kompetencer og forskellige gruppekulturer

    Lektion 03

  4. At arbejde med et kundeorienteret fokus

    Lektion 04

  5. Planlægning af ressourcer

    Lektion 05

  6. Resultatbaseret måling og rapportering

    Lektion 06

  7. Skabe en kultur med løbende forbedringer

    Lektion 07

  8. Hvordan praksis bidrager til Create, Deliver and Support (CDS)

    Lektion 08

  9. Hvordan leverandører bidrager til CDS

    Lektion 09

  10. Hvordan serviceintegration bidrager og styres

    Lektion 10

Læringsresultater

Når du har afsluttet dette ITIL®4 Specialist-kursus: Skabe, Levere & Supportere, vil du være i stand til at gøre følgende:

Planlægge og bygge

Forstå hvordan man planlægger og opbygger en værdistrøm for tjenester for at skabe, levere og understøtte tjenester

ITIL-praksisser

Forstå hvordan relevante ITIL-praksisser bidrager til skabelsen, leveringen og supporten gennem SVS og værdistrømme

Levere

At vide hvordan man skaber, leverer og understøtter tjenester

Interessenter

Giver en forståelse af forskellige interessenters perspektiver på servicekvalitet og forbedringsmetoder.

Hovedkarakteristika

Sprog

Kursus og materiale er på engelsk

Klasselokale

2 dages online klasseværelse med akkrediteret træner

Materialer

Downloadbare PDF-dokumenter med detaljeret indhold for hver lektion

Eksamen

Officiel eksamenskupon inkluderet. Gyldig i 12 måneder

Hero

Hvem bør tilmelde sig dette program?

Dette kursus er primært rettet mod fagfolk, der er ansvarlige for den komplette levering af IT-produkter og -tjenester, samt eksisterende ITIL-certificerede, der ønsker at udvide deres viden.

Forudsætninger: Der er to formelle forudsætninger for at kunne gå til eksamen. Du skal have bestået ITIL 4 Foundation eksamen eller overgangseksamen for IT Service Management Professional og have deltaget i et akkrediteret træningskursus.

ITSM-ansvarlige

ITSM-praktikere, der håndterer IT-aktiverede produkter og tjenester

IT-serviceledelsesprofessionelle

Start kursus nu

Information om eksamen

Eksamen og certificering: Online!

Eksamen foregår online, hvilket giver dig mulighed for at tage eksamen hjemme eller på kontoret. Det, vi har brug for, er en computer med internet til eksamen og webcam (ProctorU). Eksamen er inkluderet i denne pakke.

Eksamensformat

  • 90 minutters varighed
  • Lukket bog
  • 40 spørgsmål
  • Bestået er 70% eller højere - score på 28 point eller højere

Om certificeringen

Vores akkrediterede ITIL 4 Create, Deliver, and Support (CDS)-kursus hjælper dig med at forberede dig til CDS-eksamen. Eksamenen vurderer, om du kan demonstrere tilstrækkelig forståelse og anvendelse af ITIL 4 til at skabe, levere og understøtte tjenester, der er beskrevet i CDS-pensummet. ITIL 4 CDS-kvalifikationen er en af forudsætningerne for ITIL 4 Managing Professional-betegnelsen, som vurderer kandidatens praktiske og tekniske viden om at drive succesfulde, moderne it-aktiverede tjenester, teams og arbejdsgange.

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!

;