CompTIA A+ Core 1 og Core 2 - eLearning (eksamen inkluderet)
6.500,00 DKK
- 35 hours
CompTIA A+ er branchestandarden for at lancere IT-karrierer i dagens digitale verden. Denne certificering bekræfter, at kandidaterne er beviste problemløsere med støtte til nuværende kerne teknologier såsom sikkerhed, netværk, virtualisering osv. CompTIA A+ er den eneste anerkendte branchecertificering, der bruger færdighedstests til at vise, at fagfolk kan tænke hurtigt for at udføre kritiske IT-supportroller. Arbejdsgivere over hele verden stoler på, at han kan identificere kontakter til endpoint management og teknisk support. CompTIA A+ bruges mere end nogen anden IT-kompetence inden for teknisk support. Versionerne af denne certificering er CompTIA A+ 220-1101 (Core 1) og 220-1102 (Core 2).
Hvorfor CompTIA A+?
- CompTIA A+ giver et holistisk syn på det grundlæggende i IT-drift og -support. Ifølge US Bureau of Labor Statistics har CompTIA-certificerede medarbejdere med mindre end et års erhvervserfaring mere viden end ikke-certificerede medarbejdere med tre års erhvervserfaring.
- CompTIA A+-certificering er i stigende grad påkrævet til forskellige stillinger.
- CompTIAs præstationskvalifikationer er højt værdsat af medarbejderne, fordi de validerer færdigheder og viden.
- CompTIA A+ kernefamilien er for nylig blevet udvidet til at omfatte voksende områder inden for IT-support, f.eks: B. Sikkerhed, operationelle procedurer, netværk og konnektivitet.
Hvad kan CompTIA A+ bruges til?
- Øget brug af SaaS-applikationer til fjernarbejde
- Lær mere om fejlfinding og fjerndiagnosticering og afhjælpning af almindelige software-, hardware- eller forbindelsesproblemer
- Skift af kerneteknologi fra cloud-virtualisering og IoT-enhedssikkerhed til datahåndtering og scripting
- Flere operativsystemer, som ingeniører nu ofte støder på, herunder kritiske systemer, deres anvendelser, og hvordan man kører dem korrekt
- Som en afspejling af de skiftende arbejdsroller sendes mange opgaver til specialiserede leverandører, da certificatorerne skal vurdere, om noget bedst løses på stedet, eller om der kan spares tid og penge ved at give knowhow direkte til leverandøren.
Kursus tidsplan
Hardware
Lektion 01
Identificer, brug og tilslut hardwarekomponenter og enheder, herunder det brede kendskab til forskellige enheder, der nu er nødvendige for at understøtte fjernpersonale
Operativsystemer
Lektion 02
Installation og support af Windows OS inklusive kommandolinje & klientstøtte. Systemkonfigurationsimaging og fejlfinding for Mac OS, Chrome OS, Android og Linux OS.
Fejlfinding af software
Lektion 03
Fejlfind problemer med PC og mobile enheder, herunder almindelige problemer med styresystemer, malware og sikkerhed.
Netværk
Lektion 05
Forklaring af typer af netværk og forbindelser, herunder TCP/IP, WIFI og SOHO.
Fejlfinding
Lektion 05
Fejlfind på rigtige enheder og netværk hurtigt og effektivt
Sikkerhed
Lektion 06
Identificer og beskyt mod sikkerhedssårbarheder i enheder og deres netværksforbindelser
Mobile enheder
Lektion 07
Installer og konfigurer bærbare computere og andre mobile enheder samt understøttende applikationer for at sikre forbindelse for slutbrugere
Virtualisering og cloud computing
Lektion 08
Sammenlign og kontrastér cloud computing-koncepter og opsæt klient-side virtualisering
Operationelle procedurer
Lektion 09
Efter at følge bedste praksis for sikkerhed, miljøpåvirkning, kommunikation og professionalisme
Læringsresultater
Kandidaterne vil lære om følgende emner:
IT-infrastruktur
Praksis for support af IT-infrastruktur, såsom avanceret fejlfinding for enhedsforbindelser, endepunktsstyring og grundlæggende netværk
Identificer
Sådan identificeres, bruges, tilsluttes, konfigureres og understøttes hardware til mobil, PC og IoT, herunder stik, tilbehør og komponenter. Opdag og håndter sårbarheder i sikkerheden af netværksforbindelser og enheder.
Sikkerhedsfunktioner
Sådan udfører man væsentlige grundlæggende sikkerhedsfunktioner, såsom at håndtere privatlivsbekymringer, opdage og fjerne malware, sikre enheder og optimere den fysiske sikkerhed
Installation
installation, support og konfiguration af Windows OS, samt forståelse for andre styresystemer såsom Linux, Mac, iOS og Android. Installér og konfigurér mobile enheder såsom bærbare computere og mobiltelefoner
Fejlfinding
Fejlfind og løs grundlæggende service- og supportproblemer. Fejlfind software på pc'er og mobile enheder for funktioner såsom applikationssikkerhed. Fejlfinding af enheds- og netværksproblemer
Bedste praksis
Bedste praksis for dokumentation, IT-scripting og ændringsstyring. Følg og anvend bedste praksis for miljøbeskyttelse, sikkerhed, professionalisme og kommunikation
Netværk og forbindelser
Forskellige typer af netværk og forbindelser, herunder WIFI, TCP/IP og små kontor/hjemmekontor (SOHO)
Cloud computing
Sammenlign, kontrastér og brug cloud computing og klient-side visualisering
Datalagring
Bedste praksis for datalagring, gendannelse og styring
SaaS
Styring af klient- og skybaseret SaaS-software
Vigtige funktioner
Sprog
Engelsk
Varighed
Ca. 15 timer pr. kursus. 30-35 timer i alt
CompTIA CertMaster Learn
12 måneders adgang til eLearning-platformen når som helst (selvstyret onlinekursus)
Materiale
10 videolektioner med præstationsbaserede spørgsmål
Øvelse
100 øvelsesspørgsmål med flashcards sikrer, at du kender den terminologi og de akronymer, der kræves til eksamen.
Virtuelle laboratorier inkluderet
CompTIA A+ Core 1 og Core 2
Simulering af eksamen
Afsluttende vurdering med 90 spørgsmål, der simulerer eksamensoplevelsen
Officiel eksamen inkluderet ("core 1" og "core 2")
Testudbyder: Person Vue (testcenter eller onlinetest)
Hvem bør tilmelde sig dette program?
Supportspecialist til desktop
Servicetekniker i marken
Supporttekniker
Associeret netværksingeniør
System supporttekniker
Junior systemadministrator
Detaljer om online-eksamen
CompTIA A+ 220-1101 (Core 1) og 220-1102 (Core 2)
Forhåndskendskab
For at få adgang til CompTIA A+ kurset og Core 1 og Core 2 eksamenerne anbefales det, at kandidaterne har:
Fra 9 til 12 måneders praktisk erfaring i en stilling som helpdesk-supporttekniker, desktop-supporttekniker eller felttekniker.
Eksamensdetaljer
- Multiple-choice, performance-baserede spørgsmål (PBQs): Performance-baserede spørgsmål er eksamenselementer designet til at teste en kandidats evne til at løse problemer i et virkeligt miljø og leveres som simulationer eller inden for virtuelle miljøer) og træk og slip
- Maksimum 90 spørgsmål pr. eksamen
- Beståelseskarakter: 220-1101: 675 (på en skala fra 900)
- Beståelseskarakter: 220-1102: 700 (på en skala fra 900)
- Eksamensudbyder: Person Vue (eksamenscenter eller online eksamen).
Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?
Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!