CompTIA A+ Core 1 - eLearning (eksamen inkluderet)

3.900,00 DKK

eLearning

CompTIA A+ er branchestandarden for at lancere IT-karrierer i dagens digitale verden. Denne certificering bekræfter kandidater som beviste problemløsere til at understøtte nuværende kerne teknologier såsom sikkerhed, netværk, virtualisering osv. CompTIA A+ er den eneste anerkendte branchecertificering, der bruger færdighedstests til at vise, at fagfolk kan tænke hurtigt for at udføre kritiske IT-supportroller. Arbejdsgivere over hele verden stoler på, at han kan identificere kontakter til endpoint management og teknisk support. CompTIA A+ bruges mere end nogen anden IT-kompetence inden for teknisk support. Versionerne af denne certificering er CompTIA A+ 220-1101 (Core 1)

Om CompTIA A+

Hvorfor CompTIA A+?

  • CompTIA A+ giver et holistisk overblik over det grundlæggende i IT-drift og -support. Ifølge US Bureau of Labor Statistics har CompTIA-certificerede medarbejdere med mindre end et års arbejdserfaring mere viden end ikke-certificerede medarbejdere med tre års arbejdserfaring.
  • CompTIA A+-certificering er i stigende grad påkrævet til forskellige stillinger.
  • CompTIAs præstationskvalifikationer er højt værdsat af medarbejderne, fordi de validerer færdigheder og viden.
  • CompTIA A+ kernefamilien er for nylig blevet udvidet til at omfatte voksende områder inden for IT-support, f.eks: Sikkerhed, operationelle procedurer, netværk og konnektivitet.

Hvad kan CompTIA A+ bruges til?

  • Øget brug af SaaS-applikationer til fjernarbejde
  • Lær mere om fejlfinding og fjerndiagnose og korrektion af almindelige software-, hardware- eller forbindelsesproblemer
  • Skift af kerneteknologi fra cloud-virtualisering og IoT-enhedssikkerhed til datahåndtering og scripting
  • Flere operativsystemer, som ingeniører nu ofte støder på, herunder kritiske systemer, deres anvendelser, og hvordan man kører dem korrekt
  • Som en afspejling af de skiftende arbejdsroller sendes mange opgaver til specialiserede leverandører, da certificatorerne skal vurdere, om noget bedst løses på stedet, eller om de kan spare tid og penge ved at give knowhow direkte til leverandøren.

Kursus tidsplan

Hero
  1. Hardware

    Lektion 01

    Identificer, brug og tilslut hardwarekomponenter og enheder, herunder den brede viden om forskellige enheder, der nu er nødvendige for at understøtte fjernpersonale

  2. Operativsystemer

    Lektion 02

    Installation og support af Windows OS inklusive kommandolinje & klientstøtte. Systemkonfigurationsimaging og fejlfinding for Mac OS, Chrome OS, Android og Linux OS.

  3. Fejlfinding af software

    Lektion 03

    Fejlfind problemer med PC og mobile enheder, herunder almindelige problemer med styresystemer, malware og sikkerhed.

  4. Netværk

    Lektion 05

    Forklaring af typer af netværk og forbindelser, herunder TCP/IP, WIFI og SOHO.

  5. Fejlfinding

    Lektion 05

    Fejlfind på rigtige enheder og netværk hurtigt og effektivt

  6. Sikkerhed

    Lektion 06

    Identificer og beskyt mod sikkerhedssårbarheder i enheder og deres netværksforbindelser

  7. Mobile enheder

    Lektion 07

    Installer og konfigurer bærbare computere og andre mobile enheder samt understøttende applikationer for at sikre forbindelse for slutbrugere

  8. Virtualisering og cloud computing

    Lektion 08

    Sammenlign og kontrastér cloud computing-koncepter og opsæt klient-side virtualisering

  9. Operationelle procedurer

    Lektion 09

    Efter at følge bedste praksis for sikkerhed, miljøpåvirkning, kommunikation og professionalisme

Læringsresultater

Kandidaterne vil lære om følgende emner:

IT-infrastruktur

Praksis for support af IT-infrastruktur, såsom avanceret fejlfinding for enhedsforbindelser, endepunktsstyring og grundlæggende netværksarbejde

Identificer

Sådan identificeres, bruges, tilsluttes, konfigureres og understøttes hardware til mobil, pc og IoT, herunder stik, tilbehør og komponenter. Opdag og håndter sårbarheder i sikkerheden af netværksforbindelser og enheder.

Sikkerhedsfunktioner

Hvordan man udfører væsentlige grundlæggende sikkerhedsfunktioner, såsom at håndtere privatlivsbekymringer, opdage og fjerne malware, sikre enheder bedre og optimere den fysiske sikkerhed

Installation

installation, support og konfiguration af Windows OS, samt forståelse for andre operativsystemer såsom Linux, Mac, iOS og Android. Installer og konfigurer mobile enheder såsom bærbare computere og mobiltelefoner

Fejlfinding

Fejlfind og løs grundlæggende service- og supportproblemer. Fejlfind software på pc'er og mobile enheder for funktioner såsom applikationssikkerhed. Fejlfinding af enheds- og netværksproblemer

Bedste praksis

Bedste praksis for dokumentation, IT-scripting og ændringsstyring. Følg og anvend bedste praksis for miljøbeskyttelse, sikkerhed, professionalisme og kommunikation

Netværk og forbindelser

Forskellige typer af netværk og forbindelser, herunder WIFI, TCP/IP og små kontor/hjemmekontor (SOHO)

Cloud computing

Sammenlign, kontrastér og brug cloud computing og klient-side visualisering

Lagring af data

Bedste praksis for datalagring, gendannelse og styring

SaaS

Styring af klient- og skybaseret SaaS-software

Vigtige funktioner

Sprog

Engelsk

Adgang

12 måneders adgang til platformen i CompTIA CertMaster Learn (selvstudie online kursus)

Materiale

10 videolektioner med præstationsbaserede spørgsmål

Praksisser

100 øve spørgsmål med flashcards sikrer, at du kender terminologien og akronymerne, der er nødvendige for eksamen

Simulering af eksamen

Afsluttende vurdering med 90 spørgsmål, der simulerer eksamensoplevelsen

Virtuelle laboratorier

CompTIA A+ Core 1 Virtuelle Labs inkluderet

Officiel eksamen inkluderet (core 1)

Testudbyder: Person Vue (testcenter eller onlinetest)

Hero

Hvem bør tilmelde sig dette program?

Supportspecialist til desktop

Servicetekniker i marken

Supporttekniker

Associeret netværksingeniør

System supporttekniker

Junior systemadministrator

Start kursus nu

Detaljer om online-eksamen

CompTIA A+ 220-1101 (core 1)

Forhåndsviden

For at få adgang til CompTIA A+ kurset og Core 1 og Core 2 eksamenerne anbefales det, at kandidaterne har:

Fra 9 til 12 måneders praktisk erfaring i en stilling som helpdesk-supporttekniker, desktop-supporttekniker eller felttekniker.

Eksamensdetaljer

  • Flervalgsspørgsmål, performance-baserede spørgsmål (PBQ'er): Performance-baserede spørgsmål er eksamenselementer, der er designet til at teste en kandidats evne til at løse problemer i et virkeligt miljø og leveres som simuleringer eller inden for virtuelle miljøer) og træk og slip
  • Maksimalt 90 spørgsmål pr. eksamen
  • Beståelseskarakter: 220-1101: 675 (på en skala fra 900)
  • Eksamensudbyder: Person Vue (eksamenscenter eller online eksamen).

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!

;