Avanceret program for sociale medier (Digital markedsføring) - e-læring

3.900,00 DKK

eLearning
Live Virtuelt Klasselokale
Blandet Læring

Dette avancerede kursus i sociale medier vil forvandle dig til en karriereklar professionel inden for social media marketing. Kurset vil hjælpe dig med at løfte dit brand og udføre sociale kampagner ved at kombinere avancerede sociale medier, content marketing og webanalyse discipliner. Praktiske, branchealignerede projekter vil give dig mulighed for at afprøve dine færdigheder på Facebook, Twitter og andre populære sociale medieplatforme. Dette onlinekursus i markedsføring på sociale medier er designet til at hjælpe dig med at opbygge de nødvendige færdigheder til markedsføring på sociale medier gennem omfattende projekterfaring. Gennem denne uddannelse i sociale medier vil du mestre al markedsføring på sociale medier, herunder strategi, omdømmestyring, influencer-marketing, indholdsmarkedsføring og webanalyse.

Ekstra tilbud

Ud over dette praktiske e-læringskursus tilbyder vi dig gratis adgang til vores online klasseværelsessessioner. Du har 90 dage til at booke gratis onlinetræningssessioner, som altid afholdes på fleksible tidspunkter. Ud over din e-læring vil du, hvis du ønsker det, have mulighed for at interagere med underviseren og de andre deltagere. Disse onlineundervisningssessioner vil også blive optaget, så du kan beholde dem.

Vigtige funktioner

Livstidsadgang til selvstyret læring

Brancheanerkendt kursusbevis ved fuldførelse

25+ virkelighedsbaserede projekter fra industrien

Brug populære platforme

Inklusive Facebook, Twitter og LinkedIn

Hero

Læringsresultater

Når du har afsluttet dette kursus, vil du være i stand til at opnå følgende:

Udvikl en vellykket strategi

Udvikl en engagerende og succesrig social medie strategi for din virksomhed

Udnyt sociale medier til formålet

Anvend sociale medier strategier for at transformere din forretning og karriere

Kend vindende strategier

Forbedr en social medie-strategi, der begejstrer dine kunder og hjælper dig med at vokse din forretning

Kursus tidsplan

Hero
  1. Social Media Foundation

    Lektion 01

    - Lektion 00 - Introduktion til fakultetet
    - Lektion 01 - Introduktion til sociale medier
    - Lektion 02 - Strategi og planlægning af sociale medier
    - Lektion 03 - Kanalstyring af sociale medier
    - Lektion 04 - Værktøjer til styring af sociale medier
    - Lektion 05 - Måling og rapportering af sociale medier
    - Lektion 06 - Social annoncering

  2. Avanceret social medie markedsføring

    Lektion 02

    - Lektion 1: Introduktion til sociale medier
    - Lektion 2: Opbygning af en bæredygtig strategi for sociale medier
    - Lektion 3: Konvergerede sociale medier
    - Lektion 4: Content Marketing i en social medie-verden
    - Lektion 5: Visuelle sociale medier
    - Lektion 6: Forståelse og fremme af social deling
    - Lektion 7: Storytelling En væsentlig del af din sociale fortælling
    - Lektion 8: Influencer-marketing og online omdømmestyring
    - Lektion 9: Salg via sociale medier
    - Lektion 10: Måling af sociale medier

  3. YouTube og videomarkedsføring

    Lektion 03

    - Lektion 1 - Introduktion til kurset
    - Lektion 2 - Etablering af en video markedsføringsstrategi
    - Lektion 3 - Øge eksponering og måle effekt
    - Lektion 4 - YouTube reklamer
    - Lektion 5 - Udnyttelse af mobilvideo
    - Lektion 6 - Fremme og måling af mobilvideo
    - Lektion 7 - YouTube: Sådan gør du
    - Lektion 8 - Instagram: Sådan gør du
    - Lektion 9 - Videoreklamer på forskellige sociale medier
    - Lektion 10 - GDPR's indflydelse på YouTube reklame
    - Lektion 11 - Videoreklame for B2B-markedsførere
    - Lektion 12 - Fremtiden inden for videomarkedsføring

  4. Facebook-markedsføring og -annoncering

    Lektion 04

    - Lektion 01 - Introduktion til kurset
    - Lektion 02 - Forståelse for Facebook
    - Lektion 03 - Forståelse for Facebooks algoritme
    - Lektion 04 - Grupper, sider, Messenger og Facebook Live
    - Lektion 05 - Håndtering af Facebook
    - Lektion 06 - Værktøjer til Facebook-markedsføring
    - Lektion 07 - Forståelse for Facebook-annoncer
    - Lektion 08 - Oprettelse af din Facebook-annonce
    - Lektion 09 - Målretning på Facebook
    - Lektion 10 - Sporing og rapportering på Facebook
    - Lektion 11 - Handel på Facebook
    - Lektion 12 - Bedste praksisser på Facebook
    - Lektion 13 - Privatliv og sikkerhed på Facebook
    - Lektion 14 - Facebook Blueprint-eksamener

  5. Avancerede sociale medieværktøjer

    Lektion 05

    - Lektion 1 Twitter-markedsføring
    - Lektion 2 Pinterest-markedsføring
    - Lektion 3 LinkedIn-markedsføring
    - Lektion 4 Instagram-markedsføring
    - Lektion 5 Snapchat-markedsføring

  6. Avanceret indholdsmarkedsføring

    Lektion 06

    - Lektion 1: Introduktion til content marketing
    - Lektion 2: Udvikling af en vision for succes med content marketing
    - Lektion 3: Udvikling af en forretningscase for content marketing
    - Lektion 4: Skabelse af en vellykket content marketing-strategi
    - Lektion 5: Skabelse af en bemærkelsesværdig redaktionel missionserklæring
    - Lektion 6: Målretning af kundeintentioner i stedet for demografi
    - Lektion 7: Målretning af nøglepåvirkere
    - Lektion 8: Konsistent produktion af hjælpe-, hub- og heltindhold
    - Lektion 9: Oftere produktion af engagerende indhold
    - Lektion 10: Brug af effektive B2C- og B2B-content marketing-taktikker
    - Lektion 11: Opbygning af vellykkede B2C- og B2B-social medieplatforme
    - Lektion 12: Hjælp kunder med at finde de oplysninger, de søger
    - Lektion 13: Hjælp nøglepåvirkere med at påvirke køberens beslutningsproces
    - Lektion 14: Måling af indholdseffektivitet
    - Lektion 15: Måling af return on marketing investment
    - Lektion 16: Forbedring ved at eksperimentere med nye initiativer
    - Lektion 17: Forbedring af effektiviteten ved at blive mere sofistikeret eller moden
    - Lektion 18: Content marketing i den forudsigelige fremtid

  7. Avanceret webanalyse

    Lektion 07

    - Lektion 1: Introduktion til digital analyse
    - Lektion 2: Byggesten
    - Lektion 3: Grundlæggende om digital analyse
    - Lektion 4: Forretningsperspektiv
    - Lektion 5: Metodologi - Lean Six Sigma
    - Lektion 6: Grundlæggende om dataanalyse
    - Lektion 7: Analyseperspektiv der giver indsigt
    - Lektion 8: Aktivering af kompetencer
    - Lektion 9: Håndtering af analyser
    - Lektion 10: Publikum
    - Lektion 11: Anskaffelse
    - Lektion 12: Adfærd
    - Lektion 13: Konverteringer & Onboarding
    - Lektion 14: Fastholdelse og udvidelse
    - Lektion 15: Fortaler
    - Lektion 16: Privatliv og etik
    - Lektion 17: Afslutning

  8. Projekt 1: Opbygning af en strategi for sociale medier

    Brancheprojekter - casestudier

    Få praktisk erfaring med sociale medieudfordringer, strategiopbygning og skabelse af et kampagnebudskab ved at opbygge en bæredygtig social mediestrategi og opstille forretningsmål.

  9. Projekt 2: Konvergerede medier

    Brancheprojekter - casestudier

    Udvikl evnen til at øge effektiviteten af kampagner ved at lære, hvordan og hvornår man kan udløse yderligere boosts eller indsatser fra andre områder af konvergerede medier.

  10. Projekt 3: Indholdsmarkedsføring

    Brancheprojekter - casestudier

    Lær at bruge kundeprofiler eller personaer til at bestemme, hvilke typer indhold der skal udvikles til kommende kampagner på de sociale medier.

  11. Projekt 4: Visuelle sociale medier

    Brancheprojekter - casestudier

    Lær at generere en bred vifte af visuelle og videobaserede indholdsidéer, der egner sig til en kampagne eller indsatser fra andre områder af konvergerede medier.

  12. Projekt 5: Social deling

    Brancheprojekter - casestudier

    Lær at forstå psykologien bag social deling, skab indhold og få indsigt i din nuværende brandpositionering og sociale samtale.

Færdigheder dækket

  • Strategi for sociale medier
  • Influencer-marketing
  • Webanalyse
  • Markedsføring og annoncering på Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Snapchat
  • Håndtering af online omdømme
  • Markedsføring af indhold
  • YouTube og videomarkedsføring
  • Sociale medieplatforme
  • Pinterest
  • Instagram
social media course

Hvem bør tilmelde sig dette program?

Marketingchef

Skribenter af indhold

Professionel inden for marketing og salg

Iværksættere

Start kurset nu

Certificering

Hvordan bliver jeg certificeret til Social Media Advanced Course?

Når du har opfyldt alle kravene, vil du være berettiget til at modtage en certificering i sociale medier, der vil bevidne din erhvervelse af en marketingmedarbejders sociale mediefærdigheder.

Hvordan bliver jeg Social Media Specialist?

  • Gennemfør 85 % af e-læringskurset
  • Deltag i et online klasseværelseskursus (inkluderet i pakken!)
  • Gennemfør fem projekter: tre fra Advanced Social Media og et fra Advanced Content Marketing og Advanced Web Analytic.
  • Gennemfør simuleringstesten i Advanced Social Media og få mindst 75 point

Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?

Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!

;