Advanced Search Engine Optimization (SEO) - eLearning
3.900,00 DKK
- 60 hours
Vores avancerede kursus i søgemaskineoptimering (SEO) vil forvandle dig til en fuldt udrustet SEO-professionel, der driver vedvarende vækst i din hjemmesides mest kritiske markedsføringskanal. Du vil mestre de mange aspekter af SEO, herunder søgeordsanalyse, teknisk SEO, linkopbygning, analyse og meget mere. SEO træning gavner alle, der ønsker at blive dygtige til SEO's bedste praksisser: marketingchefer, digitale marketingprofessionelle, indholdsforfattere, marketing- og salgsprofessionelle; ledelse, ingeniører, erhvervs- og kommunikationsuddannede; samt iværksættere og virksomhedsejere.
Kursus tidsplan
Grundlæggende søgemaskineoptimering
Lektion 01
- Kursusintroduktion
- Lektion 1 Introduktion til SEO
- Lektion 2 Sådan fungerer søgemaskiner
- Lektion 3 Typer af SEO
- Lektion 4 Nøgleordsforskning og konkurrentanalyse
- Lektion 5 On-Page Optimering
- Lektion 6 Off-Page Optimering
- Lektion 7 Duplikeret indhold
- Lektion 8 Design og arkitektur
- Lektion 9 Lokal SEO
- Lektion 10 Algoritmeopdateringer og SEO-ændringer
- Lektion 11 Integration af SEO med andre discipliner
- Lektion 12 SEO-værktøjer
- Lektion 13 Sådan bygger du en vellykket karriere inden for SEO
- Quiz om grundlæggende søgemaskineoptimeringAvanceret søgemaskineoptimering
Lektion 02
- Lektion 1: Introduktion til SEO
- Lektion 2: Hvordan søgemaskiner fungerer
- Lektion 3: Søgeordsanalyse
- Lektion 4: Optimering af websider
- Lektion 5: Hjemmesidestyring og -optimering
- Lektion 6: Off-Page SEO
- Lektion 7: Planlægning af en ny hjemmeside
- Lektion 8: Markedsfør din optimerede hjemmeside
- Lektion 9: Analyse og måling
- Lektion 10: Hvad kommer herefter - LæringsstiAvanceret indholdsmarkedsføring
Lektion 03
- Lesson 1: Introduction to Content Marketing
- Lesson 2: Developing a Vision of Content Marketing Success
- Lesson 3: Developing a Business Case for Content Marketing
- Lesson 4: Creating a Successful Content Marketing Strategy
- Lesson 5: Creating a Remarkable Editorial Mission Statement
- Lesson 6: Targeting Customer Intent Instead of Demographics
- Lesson 7: Targeting Key Influencers
- Lesson 8: Producing Help, Hub, and Hero Content Consistently
- Lesson 9: Producing Engaging Content More Frequently
- Lesson 10 : Using Effective B2C and B2B Content Marketing Tactics
- Lesson 11 : Building Successful B2C and B2B Social Media Platforms
- Lesson 12: Helping Customers Find the Information They Seek
- Lesson 13: Helping Key Influencers Impact the Buyer’s Decision-Making Process
- Lesson 14: Measuring Content Effectiveness
- Lesson 15: Measuring Return on Marketing Investment
- Lesson 16: Improving by Experimenting With New Initiatives
- Lesson 17: Improving Effectiveness by Becoming More Sophisticated or Mature
- Lesson 18: Content Marketing in the Foreseeable FutureAvanceret webanalyse
Lektion 04
- Lektion 1: Introduktion til digital analyse
- Lektion 2: Byggesten
- Lektion 3: Grundlæggende om digital analyse
- Lektion 4: Forretningsperspektiv
- Lektion 5: Metodologi - Lean Six Sigma
- Lektion 6: Grundlæggende om dataanalyse
- Lektion 7: Analyseperspektiv der giver indsigt
- Lektion 8: Aktiverende kompetencer
- Lektion 9: Håndtering af analyser
- Lektion 10: Publikum
- Lektion 11: Erhvervelse
- Lektion 12: Adfærd
- Lektion 13: Konverteringer og onboarding
- Lektion 14: Bevarelse og udvidelse
- Lektion 15: Fortalerarbejde
- Lektion 16: Privatliv og etik
- Lektion 17: Afslutning
Læringsresultater
Når du har afsluttet dette kursus, vil du være i stand til at opnå følgende:
Skab fængslende markedsføringsindhold
Skab spændende og overbevisende markedsføringsindhold, identificer potentielle kunder og skab en effektiv indholdsmarkedsføringsstrategi, skab brandbeskeder, passende indholdsguides og skab bedste praksis for indhold på tværs af medieformer, herunder sociale medier, billeder osv.
Lær markedsføringsstrategier
Lær strategier, taktikker og bedste praksisser for content marketing for at skabe overbevisende indhold, hvordan man udvikler passende indhold for hver type af publikumssegment, og hvordan man finder brancheindflydere og identificerer muligheder for promovering
Arbejde med data og analyse
Udnyt data fra forskellige kilder til at udføre kvantitativ og kvalitativ forskning og levere handlingsorienterede, datadrevne forretningsindsigter samt udføre digital dataanalyse for at udlede væsentlige indsigter for alle aspekter af kundens livscyklus på tværs af digitale kanaler
Forståelse af webanalyse
Forstå koncepterne inden for webanalyse fra bunden og bliv mester i analyse på tværs af digitale kanaler. Opnå dybdegående viden om webanalyse, social analyse, mobilanalyse og indholdsanalyse
Forstå betydningen af analytik
Få en helhedsforståelse af, hvordan digital og dataanalyse påvirker konverteringstragten, kundebeholdning og -tiltrækning, CPA, LTV og generel kundeengagement
Lær de rigtige værktøjer
Lær hvordan man bruger Google Analytics, Google Digital Studio, Klipfolio og Tableau
Vigtige funktioner
35 timer med indhold af høj kvalitet til selvstudie
Med livstidsadgang til selvstyret læring, og lær Googles populære værktøjer som Keywords, Trends og Search Console
20+ virkelighedsnære projekter baseret på industrien
For at få en 360-graders forståelse af planlægning og markedsføring af et website
Brancheanerkendt kursusbevis ved fuldførelse
For at fremme din karriere som SEO-professionel
Hvorfor det er værd at bruge tid på!
Professionelle certificeringer er vigtige for din personlige udvikling og øger troværdigheden af din ekspertise inden for det pågældende område. Her er 6 andre fordele:
Skab en konkurrencefordel
Forbedre din viden og færdigheder
Professionel troværdighed
Karrierefremgang
Personlig udvikling
Opfylde professionelle eller virksomhedsmæssige krav
Har du brug for virksomhedsløsninger eller LMS-integration?
Fandt du ikke kurset eller programmet, der ville være til gavn for din virksomhed? Har du brug for LMS-integration? Skriv til os, vi løser alt!